Posted in Ճամփորդություն, Պատմություն 6.10

Ճամփորդություն դեպի Էգմիածնի գանծատուն-թանգարան

2024 թվականի, Ապրիլի 19-ին ես, իմ դասընկերնարի և ուսուցիչների հետ գնացել ենք Էջմիածին քաղաքի, գանձատուն-թանգարան։ Մենք այնտեղ տեսել ենէժք շատ հին, մթա մնացած իրեր, որոնք պահպանվել են մինչև հիմա։ Մենք տեսանք այն գեղարդը, որով խաչել էին Հիսուս Քրիստոսին, տեսանք մյուռոն, որով կնքում էին արդկանց։ Ամենա հետաքրքիր իրերը այդ թանգարանում դա՝ Նոյան տապանի մի կտորն էր և փայտե մի փոքրիկ կտոր, որի վրա խաչել էին Հիսուս Քրիստոսին։ Նոյան տապատնի այդ փայտե կտորը՝ գտել էր Հայկը, երբ բարձրացել էր Արարատ լեռը։ Վերջում մենք տեսանք մի դիմանկար որը նկարվել էր 8 ամիս, բայց դա սովորական չէր քանի, որ այդ նկարը նկարված էր և միաժամանակ գրված էր այդ դիմանկարի վրա նկարված մարդու կենսագրությունը։ Այն մգացված էր այն երանգներով, ինչես թե սովորական նկար էր։

Author:

Ողջու՜յն: Ես Արփինե Հակոբյանն եմ: Սովորում եմ կրթահամալիրի Միջին դպրոցում: Ունեմ շատ ընկերներ: Ես շատ եմ սիրում իմ ուսուցիչներին, սիրում եմ բոլոր առարկաները: Նաև շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել, շատ ճամփորդել, խաղալ նաև երգեր լսել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *