Posted in Բնագիտություն 6.10

Բնագիտության տարեկան հաշվետվություն

Սեպտեմեր
Քայքայման և միացման ռեակցիաներ
Նյութերի փոխակերպումը. Քիմիական և ֆիզիկական երևույթներ
Քիմիական ռեակցիաներ։ Դրանց ընթանալու պայմանները

Հոկտեմբեր
Այրում, Հրդեհի հանգցնելու միջոցներ. Վառելանյութ, Վառելանյութի տեսակներ.
Օքսիդներ: Թթուներ: Հիմքեր: Աղեր:

Նոյեմբեր
Առանձգականության ուժ, ուժի չափումը
Երկրի ձգողությունը: Ծանրության ուժ և մարմնի կշիռ:
Ամփոփիչ գրավոր աշխատանք

Դեկտեմբեր
Մեխանիկական աշխատանք և էներգիա
Ամփոփիչ գրավոր աշխատանք

Հունվար
Ջերմային հավասարակշռություն և ջերմաստիճան

Փետրվար
Ջերմային երևույթների բազմազանությունը
Ջերմային էներգիայի աղբյուրները
Մարմինների էլեկտրականացում
Ամփոփիչ աշխատանք

Մարտ
Էլեկտրական հոսանք, Կայծակ
Հաստատուն մագնիսներ Լույսի աղբյուրներ, լույսի ուղղագիծ տարածում: Արեգակի և լուսնի խավարումներ:
Լուսնի անդրադարձումը: Հայլիներ
Լույսի բեկումը, ոսպնյակներ

Ապրիլ
Աչք և տեսողություն։ Տեսողության հիգենա։
Լույսը և գույնը բնության մեջ։ Ծիածան

Author:

Ողջու՜յն: Ես Արփինե Հակոբյանն եմ: Սովորում եմ կրթահամալիրի Միջին դպրոցում: Ունեմ շատ ընկերներ: Ես շատ եմ սիրում իմ ուսուցիչներին, սիրում եմ բոլոր առարկաները: Նաև շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել, շատ ճամփորդել, խաղալ նաև երգեր լսել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *