Posted in Բնագիտություն

Ոնց պաշտպանել մեր Երկիրը մոլորակը

Մեր մոլորակը մեր կյանքն է: Մոլորակը մենք պետք է պաշտպանենք բոլոր աղբից, ավելորդ թունավոր նյութերից: Մենք պետք է պաշտպանենք ոչ միայն ցամաքը այլ նաև ջուրը: Բոլորս գիտենք, որ օվկիանոսներում կան շատ ջրային կենդանիներ: Օրինակ՝ ձնկեր, կետեր, ծովախոզուկներ, ջրային աստղեր, դելֆիններ, շնաձկներ և այլն: Նրանք բոլորը մեր նման ապրում են սնվում են, եթե մենք ախտոտենք օվկիանոսները և ոչ միայն դրանք նաև լճերը, գետերը, ծովերը ջրային կենդանիներիը կսատկեն և ջրային կյանք չի լինի: Ցամաքում, այսինքն խոտերի, հողերի վրա ճանապարհները եթե ախտտոտենք, այդ աղբի ամբողջ թույնը կտարածվի և ամբողջ բնությունը կմահանա: Ծառեր, ծաղիկներ ոչ մի բան չի մնա, մենք էլ կմահանանք: Պետք է աղբը նետել աղբամանի մեջ, մաքուր պահել Երկիրը, որպեսզի լավ ուրախ և կարևորը մաքուր Մոլորակ ունենանք:

Author:

Ողջու՜յն: Ես Արփինե Հակոբյանն եմ: Սովորում եմ կրթահամալիրի Միջին դպրոցում: Ունեմ շատ ընկերներ: Ես շատ եմ սիրում իմ ուսուցիչներին, սիրում եմ բոլոր առարկաները: Նաև շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել, շատ ճամփորդել, խաղալ նաև երգեր լսել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *