Posted in Ճամփորդություն

Ճամփորդություն դեպի Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարան

Ես և իմ դասընկերները 12.10.2021-ին գնացել էինք Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարան: Այնտեղ մեզ պատմեցին, թե Ավետիք Իսահակյանը, ինչպես է ապրել իր վերջին տասը տարին: Տունը երկու հարկանի էր և շատ մեծ: Մենք այնտեղ փոքրիկ գիրք պատրաստեցինք: Դա <<Արջն ու օձը>> առակի մասին էր: Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարանում կային երկու պատշգամբներ, մեկը՝ առաջին հարկում, մյուսը՝ երկրորդ: Մենք առաջին հարկի պատշգամբից դուրս եկանք և գնացին դպրոց:

Այնտեղ շատ հետաքրքիր անցավ:

Author:

Ողջու՜յն: Ես Արփինե Հակոբյանն եմ: Սովորում եմ կրթահամալիրի Միջին դպրոցում: Ունեմ շատ ընկերներ: Ես շատ եմ սիրում իմ ուսուցիչներին, սիրում եմ բոլոր առարկաները: Նաև շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել, շատ ճամփորդել, խաղալ նաև երգեր լսել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *