Posted in Մայրենի

Բջնի

Բջնիի ամրոցը միջնադարյան կառույց է, որը գտնվում է Կոտայքի մարզի Բջնի գյուղում: Ամրոցի պատերը կարելի է տեսնել միայն գյուղի արևմտյան կողմից: Բջնի ամրոցը տեղակայված է ծովի մակարդակից 1,504 մետր բարձրության վրա (4,934 ֆտ): Սարահարթի վրա Պահլավունի իշխանները 10-ից-11-րդ դարերում հիմնել են մի բերդ, որը դարեր ի վեր Նիգ գավառի գլխավոր ամրությունն էր և վերահսկում էր Բջնիի մատույցները։
ՀԵՏԱՔՐՔԻՐ ՓԱՍՏԵՐ ԲՋՆՈՒ ԲԵՐԴԻ ՄԱՍԻՆ
  • 1
    Ենթադրվում է, որ այստեղ պահպանված են Բջնիի վանքում գրված բազմաթիվ ձեռագրեր, XII-XVII դարերի պատճենված հայերեն ձեռագրեր: Բջնին եղել է միջնադարում հայ գեղարվեստի կարևորագույն կենտրոններից մեկը:
  • 2
    Ասում են, որ ստորգետնյա երթուղին կապում է բերդը և Բջնու վանքը, որի միջոցով չորս անիվներով սայլերով սնունդ և խմիչք էր տեղափոխվում պաշարված քաղաքի բնակիչներին: Պեղումների ընթացքում հայտնաբերվել է ստորգետնյա անցման մի մասը, բայց ճանապարհի առկայությունը մասնագետների շրջանում կասկած է հարուցում: Նրանք հակված են հավատալ, որ ստորգետնյա ճանապարհի մասին պատմությունները պարզապես առասպել են, որոնք ստեղծվել են Բջնու ամրոցի պաշտպանների կողմից ՝ իրենց շահերը պաշտպանելու համար:

Author:

Բարի գալուստ իմ փոքրիկ, դպրոցական բլոգ, որտեղ ես ամեն օր տեղադրում եմ տարբեր նյութեր իմ դասերի հետ կապված։ Ներկայանամ։ Ես Հակոբյան Արփինեն եմ։ Սովորում եմ կրթահամալիրի միջին դպրոցի 6-րդ դասարանում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *