Posted in Մայրենի

Անծանոթ բառեր <> հեքիաթից (1-4 գլուխներ)

Գրչահատ- Փետուրի կամ եղեգի գրիչը սրելու փոքրիկ դանակ, զմելին:

Ձեղնահարկ- Ձեղունի և առաստաղի միջի հարկը:

Նավատորմ- Ռազմական նավերի միավորում:

Ընկղմվել- Խոր տեղում տեղավորվել։

Ծաղրական- Ծաղրանքի տեղիք տվող, ծաղրի առիթ տվող, ծաղրելի:

Սուգ- Մեկի մահվան կամ հասարակական որևէ աղետի առթիվ արտահայտվող մեծ վիշտ, որ դրսևորվում է ընդհանուրի կողմից ընդունված արարողություններով, նշաններով ևն:

Շիվան- Ողբ, լացուկոծ:

Կոծոծ- Այդ բույսի փշոտ պտուղները, որոնք կպչում են շորին:

Խուծուծ- Գզելու ժամանակ վուշի՝ կանեփի ևն թելերի թափթփված մանրուք՝ մնացուկ:

 

Author:

Բարի գալուստ իմ փոքրիկ, դպրոցական բլոգ, որտեղ ես ամեն օր տեղադրում եմ տարբեր նյութեր իմ դասերի հետ կապված։ Ներկայանամ։ Ես Հակոբյան Արփինեն եմ։ Սովորում եմ կրթահամալիրի միջին դպրոցի 6-րդ դասարանում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *