Posted in Բնագիտություն

Երրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում. բնագիտություն

Ողջու՜յն: Ես Արփինեն եմ: Ես այսօր կպատմեմ <<Բնագիտության հաշվետվության>> մասին: Մենք հետևում ենք բնությունը: Մենք ջրում ենք ծաղիկները, ծառերը և խնամում բնությունը: Մենք հավաքում ենք աղբը խոտերից: Մենք նաև մասնակցդլ ենք բնագիտական ֆլեշմոբների, կատարել ենք բնագիտական փորձեր: Մասնակցել ենք բնատեխնիկական և ձոն ստուգատեսների: Ես բնագիտություն սովորում եմ արդեն երկու տարի: Մենք բնագիթւոթյուն ենք անում երկու օր շաբաթվա մեջ՝ երկուշաբթի և հինգշաբթի:

Author:

Ողջու՜յն: Ես Արփինե Հակոբյանն եմ: Սովորում եմ կրթահամալիրի Միջին դպրոցում: Ունեմ շատ ընկերներ: Ես շատ եմ սիրում իմ ուսուցիչներին, սիրում եմ բոլոր առարկաները: Նաև շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել, շատ ճամփորդել, խաղալ նաև երգեր լսել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *