Posted in Մայրենի

Տարեմուտի խոստովանություն

2021 թվականից ո՞ր օրը միշտ կմնա քո հիշողության մեջ և ինչու՞:

Ես կուզենայի իմ հիշողության մեջ մնար Մայիսի 9-ը: Որովհետև իմ ծննդյան օրն է և հաղթանակի ես այդ օրը շատ եմ սիրում:

 

Ի՞նչ կուզեիր ավելի շատ անել:

Ես ավելի շատ կուզեի համակարգչային խաղեր խաղալ և իմ ընտանիքի անդամների հետ զրուցել:

 

Սեպտեմբերից առ այսօր ամենահետաքրքիր ուսումնական ճամփորդությունը:

Սեպտեմբերից առ այսօր ամենահետաքրքիր ուսումնական ճամփորդությունը Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարանն է:

Author:

Ողջու՜յն: Ես Արփինե Հակոբյանն եմ: Սովորում եմ կրթահամալիրի Միջին դպրոցում: Ունեմ շատ ընկերներ: Ես շատ եմ սիրում իմ ուսուցիչներին, սիրում եմ բոլոր առարկաները: Նաև շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել, շատ ճամփորդել, խաղալ նաև երգեր լսել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *