Posted in Անգլերեն

English

1.Մենք հաճախ խաղում ենք թենիս դասերից հետո:(after classes)
We often play tennis after classes.
2.Արամը միշտ դիտում է հեռուստացույց կիրակի օրերին:
Aram always watchs TV on Sundays.
3. Նրանք երբեմն խաղում են շախմատ:
Thay sometimes play chess.
4. Լիլիթը և Շուշանը միշտ խմում են կաթ առավոտյան:
Lilit and Shushan always drink milk in the morning.
5.Ես երբեմն խաղում եմ վոլեյբոլ իմ ընկերների հետ շաբաթ օրերին:
I usually play volleyball with my friends on Saturdays.

Author:

Ողջու՜յն: Ես Արփինե Հակոբյանն եմ: Սովորում եմ կրթահամալիրի Միջին դպրոցում: Ունեմ շատ ընկերներ: Ես շատ եմ սիրում իմ ուսուցիչներին, սիրում եմ բոլոր առարկաները: Նաև շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել, շատ ճամփորդել, խաղալ նաև երգեր լսել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *