Posted in Բնագիտություն

Առաջադրանք

Առաջադրանք՝

  1. Քանի նյութից կարելի է պատրաստել բաժակ:

Բաժակ կարելի է պատրաստել՝ ապակուց, պլաստիկից, կերամիկայից, փայտից, թղթից, ոսկուց, արծաթից, ալյումինից և այլն:

2. Առանձնացնել մարմինները և նյութերը՝ փայտ, աթոռ, սեղան, ոսկի, մատանի, գրիչ, պատուհան, պղինձ, պայուսակ, բաժակ:

Նյութեր – փայտ, ոսկի, պղինձ:

Մարմիններ – աթոռ, սեղան, մատանի, գրիչ, պատուհան, պայուսակ, բաժակ:

3. Տեսակավորիր հետևյալ նյութերը՝ պինդ, հեղուկ, գազային:

      ալյումին, երկաթ, ոսկի, գոլորշի, ջուր, նավթ, թթվածին, արծաթ, փայտ, ապակի

Պինդ – ալյումին, երկաթ, ոսկի, արծաթ, փայտ, ապակի:

Հեղուկ – ջուր, նավթ:

Գազային – գոլորշի, թթվածին:

 

Author:

Բարի գալուստ իմ փոքրիկ, դպրոցական բլոգ, որտեղ ես ամեն օր տեղադրում եմ տարբեր նյութեր իմ դասերի հետ կապված։ Ներկայանամ։ Ես Հակոբյան Արփինեն եմ։ Սովորում եմ կրթահամալիրի միջին դպրոցի 6-րդ դասարանում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *