Posted in Ուսումնական փաթեթ 2022-2023

Գործնական քերականություն

210. Հարցում արտահայտող բառը տրված բառերով կամ նրանցով կազմված բառակապակցություններո՛վ փոխարինի՛ր: Տրված բառերից որը՞ ի՛նչ ձևով գրեցիր:

211. Բառակապակցություններ և նախադասություններ կազմի՛ր հարցում արտահայտող  որտե՞ղ բառի փոխարեն տրված գոյականները գրելով: Տրված բառերի որը՞ ի՛նչ ձևով գրեցիր:

212. Ընդգված բառերը հականիշ բառակապակցություններով փոխարինի՛ր:

Ոգևորությամբ անել, համոզունքով գործել, ուրախությամբ դիմավորել, հուզմունքով սպասել, եռանդեվ պաշտպանել, անհանգստությամբ մտածել:

213. Ընգծված բառերը նույն արմատ հականիշբառեր՛ով փոխարինիր: Գոյականներին ի՛նչ ձևով դրվեցին:

214. 

215. 

216. 

217. 

218.

219. 

220. 

Author:

Ողջու՜յն: Ես Արփինե Հակոբյանն եմ: Սովորում եմ կրթահամալիրի Միջին դպրոցում: Ունեմ շատ ընկերներ: Ես շատ եմ սիրում իմ ուսուցիչներին, սիրում եմ բոլոր առարկաները: Նաև շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել, շատ ճամփորդել, խաղալ նաև երգեր լսել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *