Posted in Իմ գրադարանը

Իմ կարդացած գրքերը

Ո՞վ է գրքի հեղինակը (գտնել համացանցից տեղեկություններ նրա մասին, էլ ի՞նչ գրքեր է գրել):
Թոմ Սոյեր, գրքի հեղինակը՝ Մարկ Տվեն
թարգմանիչ՝ Գրիգոր Քեշիշյան

Արեգնազան կամ Կախարդական աշխարհ, գրքի հեղինակը՝ Ղազարոզ Աղայան:

Ո՞վ էր գրքի հերոսը, ինչպիսի՞ն էր նա:
Թոմ Սոյերի հերոսները՝ Թոմ Սոյեր, Հեքլբերրի և մորաքուր Պոլի:

Թոմը մի չարաճճի տղա էր: Նա ապրում էր ԱՄՆ-ի Սանկտ Պետերբուրգ քաղաքում: Նա ուներ մի ընկեր որի անունը՝ Հեքլբերրի էր: Նրանք միշտ չարաճճիություններ էին անում, ուրախանում: Մի օր նրանք որոշեցին գնալ քարանձավ, որտեղ կային շատ շատ գանձեր: Այդ գանձերը պահել էին եկու ավազակներ: Շատ շատ դժվարություններ հաղթահարելով նրանք կարողացան գնտել և քաղաք բերել գանձերը: Նաև նրանք բացահայտեցին ավազակներին և ոստիկանները ձերբակալեցին նրանց:

Արեգնազանի հերոսները՝ Արեգնազանը, իր հայրը և երեք քույրերը:

Արեգնազանը մի երեխա էր: Նա ոչ Աղջիկ էր ոչ տղա: Նա ուներ հայր և երեք քույր: Հայրը աշխատել էր իրենց երկրի, թագավորի մոտ, բայց կնոջ մահից հետո վերաբնակվել էր մի խուլ անտառումև և խնամում էր իր երեխաներին: Մի օր Արեգնազանը որոշեց ծառաել իրենց թագավորին: Մի օր Արեգնազանը գնաց զբոսնելու, լսեց ինչ-որ ձայն: Նա տեսավ մի մարդու, որը քարացած էր, բայց կարողանում էր խոսել: Հետո Արեգնազանը պարզեց, որ մի կախարդ այդ քաղաքի բոլոր մարդկանց քարացրել էր բացի այդ մարդուց, որովհետև այդ մարդը այդ քաղաքի թագավորն էր: Արեգնազանն իմացավ թե ինչպես կարող է օգնել այդ մարդկանց և հանեց կախարդանքը: Արեգնազանը և թագավորի աղջիկը սիրահարվել էին իրար: Նրանք ամուսնացան և երջանիկ ապրեցին:

Գրքից դուրս գրիր մեկ էջի սահմանում քեզ դուր եկած հատվածը, հիմնավորիր, թե ինչու ես ընտրել հենց այդ հատվածը:
Ի՞նչ սովորեցիր այս գրքից:

Գիրքը քեզ դո՞ւր եկավ, ինչպե՞ս կներկայացնես այս գիրքը, որ քո ընկերներն էլ ցանկանան այն կարդալ:
Իմ կարդացաց գրքերը ինձ շատ դուր եկան և ես կուզենայի առաջարկեի իմ ընկերներին, որ նրանք էլ կարդան իմ կարդացած գրքերը, որովհետև շատ հետաքրքիր էին, ուսուցողական և շատ հետաքրքիր արկածների էին:

Առաջարկիր գիրք, որի մասին լսել ես, բայց մեր ընթերցասրահում չկա:
Առաջարկում եմ Արեգնազան գիրքը որը մի երեխայի մասին էր, Արեգնազանը մի երեխա էր: Նա ոչ Աղջիկ էր ոչ տղա: Նա ուներ հայր և երեք քույր: Հայրը աշխատել էր իրենց երկրի, թագավորի մոտ, բայց կնոջ մահից հետո վերաբնակվել էր մի խուլ անտառումև և խնամում էր իր երեխաներին: Մի օր Արեգնազանը որոշեց ծառաել իրենց թագավորին: Մի օր Արեգնազանը գնաց զբոսնելու, լսեց ինչ-որ ձայն: Նա տեսավ մի մարդու, որը քարացած էր, բայց կարողանում էր խոսել: Հետո Արեգնազանը պարզեց, որ մի կախարդ այդ քաղաքի բոլոր մարդկանց քարացրել էր բացի այդ մարդուց, որովհետև այդ մարդը այդ քաղաքի թագավորն էր: Արեգնազանն իմացավ թե ինչպես կարող է օգնել այդ մարդկանց և հանեց կախարդանքը: Արեգնազանը և թագավորի աղջիկը սիրահարվել էին իրար: Նրանք ամուսնացան և երջանիկ ապրեցին:

Author:

Ողջու՜յն: Ես Արփինե Հակոբյանն եմ: Սովորում եմ կրթահամալիրի Միջին դպրոցում: Ունեմ շատ ընկերներ: Ես շատ եմ սիրում իմ ուսուցիչներին, սիրում եմ բոլոր առարկաները: Նաև շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել, շատ ճամփորդել, խաղալ նաև երգեր լսել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *